政是政非:酒吧限聚漏洞 害苦守法東主 - 昭傳媒 UniqueMedia.hk
     

政是政非:酒吧限聚漏洞 害苦守法東主

疫症之下,香港人無哂消遣,俾防疫社交限聚令,搞到好鬼腌悶!最近,連續廿幾日無不明源頭個案,當局又好似鬆咗!市民近日對於限聚令都已經習慣咗,不過,防疫嘅嘢做多總好過做少,況且,唔知個病毒會變種到點,大家一旦放鬆,再次社區爆發,香港肯定玩完!限聚令的確打擊市面生意,但又必須要做,如果大家跟住法例做,同甘共苦心甘命抵,但係偏偏有人就唔守規矩,仲當執法機關無到,咁就唔可以容忍喇!

好似酒吧業就係嘞,根據當局最新的酒吧限聚安排:所有員工同埋顧客,一定要接種至少一劑疫苗,而所有顧客必須使用「安心出行」。營業只能至凌晨兩點,每枱最多兩人,場所容納人數為上限的50%。先唔講個規定係咪過嚴,公共衛生要顧及大圍福利,無可能個個都滿意,只要大家跟住規矩做,開門做生意各師各法,有人生意好無得妒忌,有人拍烏蠅係佢唔夠運,大家認命,永無投訴。之但係,有人規矩守到足,樣樣執到正,就日日俾客黑面投訴,跟住索性唔幫趁!而有人偷雞犯法,任啲客為所欲為,就客似雲來生意興隆!最㷫就係冇人去管冇人去理,搞到守規矩嗰啲人好唔憤氣!

你有張良計,我有過牆梯。非法酒吧密密開已經離譜嘞,點知仲有班本來攞正牌開酒吧嘅友仔,費事俾個限聚令阻手阻腳,索性門都唔開扮停業,實情就係暗中做熟客生意;佢哋既然唔係正常營業,自然就唔理所有規矩啦,啲客無拘無束玩得開心,於是生意密密做,揾到盤滿鉢滿!反而「忠忠直直,終須乞食!」依足規矩做嗰啲酒吧,就門堪羅雀,嗌哂救命!你話幾咁唔公平吖!可能大家會問,喂,依種情況連公子你都知,無理由執法單位唔知㗎喎?係呀,執法人員咁多線眼,梗唔會唔知啦!但係正所謂:道高一尺魔高一丈,除非執法人員吓吓放蛇捉到應,否則佢哋聞風先遁,阿Sir未到,已經散走哂啲客!大家都明白,執法人手唔係咁多,唔可以成日玩依啲捉迷藏遊戲,但如果對依啲無視法紀份子隻眼開隻眼閉,變相就係傷害咗守法嘅人!其實,執法部門依把尺真係要度準啲呀,如果唔係,引起嘅反效果,真係唔講得笑㗎!

依場疫症搞咗兩年,病毒變種又再變,真唔知會搞到幾時!全城防疫,隔離措施在所難免,酒吧生意的確難做,但係難歸難,價值觀唔可以變,做咩嘢都要有條底線,一定唔可以過界!正所謂,人在做天在看,做衰嘢嘅人總會有報應嘅,若然未報,只不過係時辰未到啫!

資深媒體人

瑋公子





You may also like...