政是政非:掃一掃 安心出行 文:瑋公子 - 昭傳媒 UniqueMedia.hk
     

政是政非:掃一掃 安心出行 文:瑋公子

自從政府放寛限聚令,可以4人同枱,兼且晚飯食到10點之後,我哋嘅生活開始慢慢正常番喇!夜晚行出街當堂多咗好多人,條街冇咁靜,個市感覺上好似旺番好多。的確係,約埋幾個知己食餐飯,吹吓水,真係一個好好嘅減壓方法,香港人依兩年,不知不覺抵受咗嗰啲無形壓力,其實唔覺唔覺積埋,都好大鑊㗎!

嗱,食飯吹水自不然話題多多,政府搞咗個「安心出行」App,規定市民出入食肆都要掃一掃,逐漸成為大家嘅習慣,亦例必成為飯局嘅熱門話題。「喂,老友,你掃咗未呀?」依句說話,坐喺食肆兩個鐘,起碼都聽到幾次。依個App可以話係食肆放寬限聚同埋同枱人數嘅條件之一。當局要求食肆有責任監督顧客入座時,必須要掃一掃,留低紀錄方便追尋,係防疫措施嘅重要步驟,如果人人配合,對抗疫防疫好大幫助。但係係徧徧有人諗壞腦,話自己個私隱權俾人侵犯咗喎!所以就採取不合作態度。

香港幾乎人人都有手提電話啦,下載個App其實話都冇咁快。但係當局仍然考慮到有部分人士唔係咁識做依個動作,於是容許可以用文字紀錄方式,顧客只要填低簡單資料就搞掂。點知,仲係有人鍾意玩嘢,唔肯正正經經咁填,寫埋哂啲冇厘頭資料,假嘅電話號碼。食肆職員怕得罪客人,又怕引起紛爭,當睇唔到,唯有照單全收!仲有呀,先幾晚食飯,公子亦親眼見到一個現象,同枱4人,除咗公子同另一位朋友乖乖咁掃咗個App之外,同枱一對夫婦,根本就當冇件事,坐低就叫餸食飯!我哋問佢點解唔掃一掃,佢哋就一副不以為然嘅樣,睬你都嘥氣!唉,依對夫婦屋企從來唔開飯,晚晚出街食,係依間食肆常客,佢唔掃App,職員都唔敢提,於是制度就有嘞,不過就冇切實執行,佢哋冇事由自可,有起事上嚟,點追查呢?

人要自重,先至得人尊重,安心出行App嘅作用,大家都明,佢係要大家重視、配合,所發揮嘅作用先至更大。咪淨係識得批評啦,合作啲,每人做好本份,一齊抗疫先至成功。

資深媒體人

瑋公子





You may also like...